onsdag 20 juni 2012

Teknikens under.

Tog en paus i jobbandet.

Jag jobbar hemifrån de gånger jag fått ett jobbuppdrag, och kan därför sitta ute på altanen idag när det är så härligt väder, tänk vad fint ändå! Rart.

Det är SÅ välbehövligt med lite sol och varmare väder nu efter att mer än halva Juni helt regnat bort här där vi bor, otroligt trist. Men nu hoppas jag att detta härliga väder får hålla i sig iallafall större delen av sommaren, vore så härligt!

Bloggen har verkligen blivit lidande senaste tiden. Har så mycket annat jag vill göra och måste hinna med. Men så vill jag inte ha det längre, att bloggen ska bli lidande det vill säga.. för alla "måsten", ja de bör ju liksom fortsätta bli gjorda ;)

Därför kom jag på att det ju faktiskt går att mobilblogga! Det skulle nog kunna lösa en hel del tror jag. Lättare att hinna med att få iväg ett blogginlägg eller två lite oftare tänker jag mig.. Är det så tro? Så nu ska jag bara försöka komma underfund med hur man gör!!! ;)



/Linn

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...